Вы вошли какГость | Группа "Гости"Приветствую ВасГость | RSS

TATTOO - Житомир

  • Сделать татуировку в Житомире


  • Пятница, 19.04.2024, 10:03
    Главная » Статьи » Татуировщики Житомира » Интервью

    Краса на кiнчику голки

    Краса на кiнчику голки



    Автор: Наталiя Хмельницька
                Джон Макiтра


    У свідомості людей старшого покоління татуювання, як правило, асоціюється з представниками кримінального світу. Саме серед них наколка до недавнього часу мала найбільше поширення, несучи в собі, так би мовити, знаки розпізнавання. Нинішнє молоде покоління впевнено руйнує ці стереотипи. Про це та про те, що на сьогодні можна говорити про початковий етап формування ринку тату-послуг, нам розповів житомирський майстер татуювання Олег Kovall.

    Європа в цих питаннях пішла далеко вперед, про це свідчить той факт, що обладнання для виконання тату - так звані машинки - надходять до нас саме звідти. Щоправда, зовсім недавно такі ж не надто складні механізми розпочали випускати і в Росії. Ціна їх коливається від 200 до до 1500 тисячі доларів США. Стосовно ж фарб, то їх також у нас поки що не пропонують, придбати фарби можна в Москві. Однак це зовсім не означає, що там же їх і виробляють. Здебільшого їх доправляють з Японії, Англії та США. 10-20 мілілітрів такої речовини коштує від 10 до 90 доларів США.
     Виявляється, татуювання має цікаву та досить давню історію. За свідченням спеціалістів, перші згадки про тату датовані ще п'ятим тисячоліттям до нашої ери. Як тоді, так і нині тату переслідує абсолютно очевидну мету - створити на шкірі людини деяку візуальну композицію, певний «месседж». Щоправда, сучасні технології дозволяють зробити цей процес менш болісним і більш сучасним з точки зору безпеки. Проте ніяких кардинальних змін впродовж тисячоліть так і не відбулося.
     Якщо взяти до уваги той факт, що ні в Житомирі, ні в Києві немає сьогодні спеціалізованих закладів з підготовки спеціалістів татуювання, то стає зрозуміло, що займатися цим мають виключно ті, хто бачить у цьому своє покликання. Адже тільки справжній майстер зможе виконати все на належному рівні: якісно, безпечно і більш-менш безболісно.
    Хоча поняття «безболісність» до наколювання можна застосувати лише відносно. Наш співрозмовник засвідчує,, що вже через 2-3 години роботи клієнт відчуває біль. Тож можна лише подивуватися терпінню деяких відвідувачів, котрі зважуються на оформлення всієї спини, а це триває 4-5 місяців і тягне за собою немалі фінансові витрати.
     Повернемося до того, що справжній майстер має знати всі способи безпечності даної процедури. В першу чергу це застосування якісних одноразових голок, далі чисто медичні поради, серед яких і нагадування не мочити наколку впродовж перших двох днів, бо це дійсно небезпечно.
     Важливо також знати найбільш зручні місця для татуювання, адже багато залежить від того, наскільки пружною є шкіра. Складніше і важче наносити зображення на живіт в області пупка, адже він постійно «дихає», і шкіру натягнути непросто. Простіше виконати наколку на руці, нозі, сідницях.
     Олег Kovall ділиться, що татуюванням він почав заиматися ще під час служби в армії. Тепер це стало для нього способом життя. За його словами, в Житомирі останніми роками спостерігається відчутне зростання кількості бажаючих прикрасити своє тіло з допомогою тату. Пік замовлень припадає на літній час, і тоді доводиться обслуговувати до 20 клієнтів в місяць. Тут можна зазначити, що в такий період за доброї клієнтури машинка вартістю 1000 доларів США окуповується практично за місяць. Тобто, в нашому обласному центрі не бракує бажаючих викласти зовсім не малі кошти за те, щоб прикрасити власне тіло тату.
     Наш співрозмовник зауважує, що часто бажання клієнтів не співпадають з можливостями їхніх гаманців. Стосовно контингенту, то тут превалює, звичайно ж, молодь. Та дозволити собі такі витрати можуть лише ті, хто більш-менш впевнено стоїть на ногах і має певну фінансову незалежність. Іноді буває так, що замовник приходить і виявляє бажання наколоти якогось скорпіончика (знаки Зодіаку серед замовлень є досить популярними) чи щось схоже.



     Проте після порад майстра стосовно моди, можливих варіантів, котрі виглядатимуть більш вишукано та оригінально, клієнт, як правило, змінює свої плани стосовно зображення. Про ціни на тату-послуги пан Олег розповів наступне. Тіньова робота, при якій голка має йти по шкірі з однаковою глибиною, є найскладнішою і, відповідно, найдорожчою.
    Тут варто зазначити, що ціни в Житомирі кардинально відрізняються від київських, а тим більше від московських. Різниця - у 2-2,5 раза. А це означає, що стандартний блок (зображення розміром як дві пачки цигарок) в нашому місті коштує 50-100 доларів, в Києві та Москві - 200-250 доларів. «Гарна спина» може «потягнути» відповідно і на 2 -5 тисячі доларів. Звісно, можна і дешевше. Проте наш співрозмовник застерігає, що дешеве не завжди якісне. Щодо тату, то тут ця закономірність також прослідковується. Тому краще все ж таки звернутися до справжніх майстрів, заплатити трішки більше, та після цього не доведеться перероблювати та думати про безпеку. До речі, нерідко у «носіїв» татуювання виникає бажання видалити його. Сьогодні існує доволі ефективний лазерний спосіб це зробити, проте коштує це втричі дорожче, ніж зробити наколку.
    Що ж стосується моди на тату, то вона залежить від багатьох факторів, серед яких першорядними є тенденції в мистецтві. Не останню роль відіграють політичні події. Особливий вплив на формування моди в татуюванні мають герої кінофільмів. Для прикладу можна взяти Че ГЕВАРУ, художній образ якого знайшов своє відображення на тілі молоді. Мотиви запозичуються із Заходу, з журналів. Існує і вічна японська тема:дракони, риби, мотиви майя, кельтські орнаменти. «У кількох випадках, - пригадує Олег К., - юні житомирянки замовляли українську національну символіку: мабуть, помаранчева революція вплинула». Олег зауважує: не дивлячись на те, що частіше доводиться робити не те, що хочеться, а те, що замовляє клієнт, все ж творчий підхід до кожного замовлення дозволяє реалізувати фантазію, індивідуальний характер, висловити власне бачення певного символу.
      Власне, цим і створюється потрібний імідж, що дасть і нових клієнтів і, відповідно, заробіток.


    Категория: Интервью | Добавил: Admin (25.01.2010)
    Просмотров: 4678 | Теги: интервью Олег Kovall | Рейтинг: 5.0/1
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]